FAQ
Indien een zending of een onderdeel van uw zending beschadigd aankomt, kunt u contact opnemen met uw vertegenwoordiger of het Customer Logistics Team NL 085 - 486 4444.
Orders voor 11:00h doorgegeven, worden in principe de volgende dag geleverd.
Nadat de bestelling definitief bevestigd is, kan deze niet meer worden gewijzigd.
Hiervoor kunt u contact opnemen met de klantenservice.
U kunt gerust zijn, Kao Salon Partner is volledig conform de Wet bescherming Persoonsgegevens. Voor meer informatie, verwijzen wij naar de pagina Privacy beleid op onze site.
Kao Salon Partner is a customer service portal offering you everything you need in one place from online ordering to marketing & education support to make your life easier and to support you in your day to day business.
Kao klanten met een bestaand Kao klantennummer, kunnen zich direct aanmelden via de optie "Registreren je nu" onder "Log in". Bent u volledig nieuw bij Kao, kiest u "Nieuw bij Kao" onder de optie "Log in".
Uw condities en voorwaarden zullen door het gebruik van Kao Salon Partner, niet veranderen.
Bestellingen die van maandag tot en met vrijdag voor 11:00 uur worden doorgegeven, worden dezelfde dag verzonden.
From Monday – Friday orders made before 10am will be dispatched the same day with expected delivery on the next working day. Order made after 10am cut-off will be dispatched the next working day for expected delivery the day after. Order made on Friday before 10am will be dispatched the same day with expected delivery on the following Monday, orders made on Friday after 10am will be dispatched on the following Monday with expected delivery on Tuesday.
Op dit moment wordt Track & Trace informatie door onze vervoerder niet ondersteund.
Een geplaatste order wordt automatisch en zonder vertraging, van uit onze systemen naar ons magazijn gezonden en is niet meer af te zeggen. Nadat de order is ontvangen kan deze alleen via onze buitendienst medewerker worden retour genomen.
No need to worry -
If your order doesn't arrive by the intended date because of a dispatch glitch or with the courier, please give our Customer Helpline team a call free on +44 (0) 808 1781188, who are by the phones 8am-8pm (UK Time) Monday to Friday and 10am-4pm (UK Time) Saturday, or email customerservice@moltonbrown.com. Our team will be more than happy to partially/fully credit your delivery costs as long as the fault is a service failure on our part. We're not liable to credit delivery costs in circumstances out of our control (even we can't predict the highly changeable British weather!) If the courier has tried to deliver your parcel but for whatever reason, no one is at home to sign for it, we won't see this as a late delivery and goodwill credit will be given.
Your account will show any previous orders you've placed via the Kao Salon Partner webshop and their respective status. If you can’t find the information that you need, click on 'Message' within your account to contact our Customer Service team o r your Sales Consultant.
Kao vestigingen ondersteunen geen leveringen naar het buitenland.
Yes! You may use multiple credit cards to complete your purchase.
Monsters moeten via onze buitendienst medewerker worden aangevraagd.
Ordering samples on ohc-pro is coming soon. In the interim, please advise your Account Consultant of your needs and they will be sure to accommodate.
Checks are not a valid form of payment for Kao Salon Partner purchases. Please feel free to discuss further options with your Account Consultant.
Shipping is based on total amount of products ordered.
Kao Salon Partner is multi-platvorm ontwikkeld en werkt daarom ook op een mobiel apparaat.
Yes.Kao Salon Partner is optimized for mobile devices using your standard internet browser.
Backbar liters are shipped with re-usable pumps. If additional pumps are needed, please contact your Account Consultant.
Als u bent ingelogd in Kao Salon Partner, kunt u rechtsboven via het Poppetje icoontje kiezen voor "Mijn Account". Hier kunt u diverse wijzigingen doorgeven. Als er wijzigingen zijn die u hier niet kunt verwerken, adviseren wij u contact op te nemen met de klantenservice.
Op de inlogpagina van Kao Salon Partner kunt u achter de "Inloggen" optie kiezen voor de "Wachtwoord vergeten" optie. Naar het bekende adres zal een mail worden gezonden met een link om het wachtwoord te wijzigen.
Kao streeft ernaar om zoveel mogelijk producten op voorraad te hebben. Soms kan het zijn dat een product tijdelijk niet op voorraad is, maar wel snel binnen wordt verwacht. U kunt er dan voor kiezen om het op nalevering te laten komen. Zonder extra kosten wordt het dan nagezonden als het weer beschikbaar is.
It's easy to place an order with us. Log-in to your account to begin browsing our range. Once you've found the product you want, you'll need to click the little shopping cart icon. You can either carry on shopping or click on shopping cart item to the top right if you've got everything you need
Tot aan het moment dat u de bestelling definitief heeft doorgegeven, kunt u de inhoud van de winkelwagen wijzigen.
Our Customer Service team is always on hand to provide support and guidance. See our contact page to get in touch with them now. LINK CONTACTNUMBER EMAIL
Kao Salon Partner ondersteunt allen het verzenden van bestellingen naar de aan het klantennummer gerelateerde adressen.
Your account makes it easy to keep track of all your orders. Once you've logged in you'll see each individual order and order status that you've placed with us in the my account section / my orders
Your account will show any previous orders you've placed via the Kao Salon Partner webshop and their respective status. If you can’t find the information that you need, click on 'Message' within your account to contact our Customer Service team o r your Sales Consultant.
Reeds verzonden bestellingen kunnen alleen via uw buitendienst medewerker worden geannuleerd.
U kunt de deactivering van uw account aanvragen in "Mijn Account". Navigeer daarheen en klik op de link "Account deactiveren" in het Accountoverzicht. Daar kunt u alle relevante gegevens voor de deactivering toevoegen. Na indiening gaat uw verzoek naar de Klantenservice en nemen wij contact met u op om de deactivering te bevestigen of de volgende stappen aan te geven.