FAQ
Indien een zending of een onderdeel van uw zending beschadigd aankomt, kunt u contact opnemen met uw vertegenwoordiger of het Customer Logistics Team NL 085 - 486 4444.
Orders voor 11:00h doorgegeven, worden in principe de volgende dag geleverd.
Nadat de bestelling definitief bevestigd is, kan deze niet meer worden gewijzigd.
Als u bent ingelogd, kunt u dit in Mijn Account, onder Contactvoorkeuren wijzigen.
U kunt gerust zijn, Kao Salon Partner is volledig conform de Wet bescherming Persoonsgegevens. Voor meer informatie, verwijzen wij naar de pagina Privacy beleid op onze site.
Kao klanten met een bestaand Kao klantennummer, kunnen zich direct aanmelden via de optie "Registreren je nu" onder "Log in". Bent u volledig nieuw bij Kao, kiest u "Nieuw bij Kao" onder de optie "Log in".
Uw condities en voorwaarden zullen door het gebruik van Kao Salon Partner, niet veranderen.
Bestellingen die van maandag tot en met vrijdag voor 11:00 uur worden doorgegeven, worden dezelfde dag verzonden.
Op dit moment wordt Track & Trace informatie door onze vervoerder niet ondersteund.
Een geplaatste order wordt automatisch en zonder vertraging, van uit onze systemen naar ons magazijn gezonden en is niet meer af te zeggen. Nadat de order is ontvangen kan deze alleen via onze buitendienst medewerker worden retour genomen.
Kao vestigingen ondersteunen geen leveringen naar het buitenland.
Monsters moeten via onze buitendienst medewerker worden aangevraagd.
Boven een netto bestelwaarde van € 200,-- worden geen vrachtkosten berekend.
Kao Salon Partner is multi-platvorm ontwikkeld en werkt daarom ook op een mobiel apparaat.
Als u bent ingelogd in Kao Salon Partner, kunt u rechtsboven via het Poppetje icoontje kiezen voor "Mijn Account". Hier kunt u diverse wijzigingen doorgeven. Als er wijzigingen zijn die u hier niet kunt verwerken, adviseren wij u contact op te nemen met de klantenservice.
Op de inlogpagina van Kao Salon Partner kunt u achter de "Inloggen" optie kiezen voor de "Wachtwoord vergeten" optie. Naar het bekende adres zal een mail worden gezonden met een link om het wachtwoord te wijzigen.
Kao streeft ernaar om zoveel mogelijk producten op voorraad te hebben. Soms kan het zijn dat een product tijdelijk niet op voorraad is, maar wel snel binnen wordt verwacht. U kunt er dan voor kiezen om het op nalevering te laten komen. Zonder extra kosten wordt het dan nagezonden als het weer beschikbaar is.
Tot aan het moment dat u de bestelling definitief heeft doorgegeven, kunt u de inhoud van de winkelwagen wijzigen.
Kao Salon Partner ondersteunt allen het verzenden van bestellingen naar de aan het klantennummer gerelateerde adressen.
Reeds verzonden bestellingen kunnen alleen via uw buitendienst medewerker worden geannuleerd.
Verkeerd bestelde en geleverde artikelen kunnen alleen via uw buitendienst medewerker worden geretourneerd.
De betaling van een bestelling gaat op factuur of via een Credit Card betaling.
Een promotiecode kan voor het plaatsen van de bestelling in de winkelwagen worden ingegeven.
De promotiecode is dan niet meer geldig of fout ingegeven. De klantenservice kan u nadere informatie geven.
U kunt dan contact opnemen met de klantenservice.
Retourzendingen gaan altijd via de buitendienst medewerker.
Neemt u hiervoor contact op met uw buitendienstmedewerker.
Uw buitendienstmedewerker zal bij inname van een product een creditnota maken. Deze krijgt u toegezonden en kan bij een volgende betaling verrekend worden.
Als u problemen heeft met inloggen, bestellen of een ander deel van de website, adviseren wij u contact op te nemen met de klantenservice.
Alles omtrent het Privacy beleid wordt getoond via de "Privacybeleid" optie onderaan de homepage van Kao Salon Partner.
Producten van Kao worden niet op dieren getest, omdat dit bij wet geregeld is.