text.skipToContent text.skipToNavigation

FAQ

Wat kan ik doen als enkele producten beschadigd aankomen?

Indien een zending of een onderdeel van uw zending beschadigd aankomt, kunt u contact opnemen met uw vertegenwoordiger of het Customer Logistics Team NL 085 - 486 4444.

Kan ik mijn order per expresse laten verzenden?

Orders voor 11:00h doorgegeven, worden in principe de volgende dag geleverd.

Kan ik een order wijzigen?

Nadat de bestelling definitief bevestigd is, kan deze niet meer worden gewijzigd.

Hoe kan ik me uitschrijven uit Kao Salon Partner?

Als u bent ingelogd, kunt u dit in Mijn Account, onder Contactvoorkeuren wijzigen.

Worden mijn persoonlijke gegevens veilig bewaard?

U kunt gerust zijn, Kao Salon Partner is volledig conform de Wet bescherming Persoonsgegevens. Voor meer informatie, verwijzen wij naar de pagina Privacy beleid op onze site.

Wie kan zich aanmelden voor Kao Salon Partner?

Kao klanten met een bestaand Kao klantennummer, kunnen zich direct aanmelden via de optie "Registreren je nu" onder "Log in". Bent u volledig nieuw bij Kao, kiest u "Nieuw bij Kao" onder de optie "Log in".

Blijven mijn huidige condities bestaan?

Uw condities en voorwaarden zullen door het gebruik van Kao Salon Partner, niet veranderen.

Wanneer weet ik of mijn bestelling verzonden is?

Bestellingen die van maandag tot en met vrijdag voor 11:00 uur worden doorgegeven, worden dezelfde dag verzonden.

Kan ik mijn order via Track & Trace volgen?

Op dit moment wordt Track & Trace informatie door onze vervoerder niet ondersteund.

Kan ik mijn order afzeggen?

Een geplaatste order wordt automatisch en zonder vertraging, van uit onze systemen naar ons magazijn gezonden en is niet meer af te zeggen. Nadat de order is ontvangen kan deze alleen via onze buitendienst medewerker worden retour genomen.

Kan mijn bestelling ook naar een ander land gezonden worden?

Kao vestigingen ondersteunen geen leveringen naar het buitenland.

Hoe kan ik monsters bestellen?

Monsters moeten via onze buitendienst medewerker worden aangevraagd.

Hoe worden vrachtkosten berekend?

Boven een netto bestelwaarde van € 200,-- worden geen vrachtkosten berekend.

Kan ik Kao Salon Partner ook openen op een mobiel apparaat?

Kao Salon Partner is multi-platvorm ontwikkeld en werkt daarom ook op een mobiel apparaat.

Hoe kan ik mijn accountgegevens wijzigen?

Als u bent ingelogd in Kao Salon Partner, kunt u rechtsboven via het Poppetje icoontje kiezen voor "Mijn Account". Hier kunt u diverse wijzigingen doorgeven. Als er wijzigingen zijn die u hier niet kunt verwerken, adviseren wij u contact op te nemen met de klantenservice.

Ik ben mij wachtwoord vergeten, hoe los ik dat op?

Op de inlogpagina van Kao Salon Partner kunt u achter de "Inloggen" optie kiezen voor de "Wachtwoord vergeten" optie. Naar het bekende adres zal een mail worden gezonden met een link om het wachtwoord te wijzigen.

Het product dat ik bestelde is niet op voorraad. Waarom staat het in de shop?

Kao streeft ernaar om zoveel mogelijk producten op voorraad te hebben. Soms kan het zijn dat een product tijdelijk niet op voorraad is, maar wel snel binnen wordt verwacht. U kunt er dan voor kiezen om het op nalevering te laten komen. Zonder extra kosten wordt het dan nagezonden als het weer beschikbaar is.

Kan ik wijzigingen aanbrengen in mijn Winkelwagen?

Tot aan het moment dat u de bestelling definitief heeft doorgegeven, kunt u de inhoud van de winkelwagen wijzigen.

Kan ik een bestelling naar een ander adres laten verzenden?

Kao Salon Partner ondersteunt allen het verzenden van bestellingen naar de aan het klantennummer gerelateerde adressen.

Hoe kan ik een bestelling annuleren?

Reeds verzonden bestellingen kunnen alleen via uw buitendienst medewerker worden geannuleerd.

Wat kan ik doen als ik een verkeerd artikel besteld heb?

Verkeerd bestelde en geleverde artikelen kunnen alleen via uw buitendienst medewerker worden geretourneerd.

Hoe kan ik mijn bestelling betalen?

De betaling van een bestelling gaat op factuur of via een Credit Card betaling.

Hoe kan ik een Promotiecode gebruiken?

Een promotiecode kan voor het plaatsen van de bestelling in de winkelwagen worden ingegeven.

Waarom werkt mijn Promotiecode niet?

De promotiecode is dan niet meer geldig of fout ingegeven. De klantenservice kan u nadere informatie geven.

Wat kan ik doen als ik mijn bestelling niet heb ontvangen?

U kunt dan contact opnemen met de klantenservice.

Welke regels gelden er voor retourzendingen?

Retourzendingen gaan altijd via de buitendienst medewerker.

Hoe kan ik een product retourneren?

Neemt u hiervoor contact op met uw buitendienstmedewerker.

Wat gebeurt er als ik een product heb terug gezonden?

Uw buitendienstmedewerker zal bij inname van een product een creditnota maken. Deze krijgt u toegezonden en kan bij een volgende betaling verrekend worden.

Waarom heb ik problemen met het Plaatsen van een Bestelling?

Als u problemen heeft met inloggen, bestellen of een ander deel van de website, adviseren wij u contact op te nemen met de klantenservice.

Wat is uw Privacybeleid?

Alles omtrent het Privacy beleid wordt getoond via de "Privacybeleid" optie onderaan de homepage van Kao Salon Partner.

Wordt er ook op dieren getest?

Producten van Kao worden niet op dieren getest, omdat dit bij wet geregeld is.

Hoe wordt het contract opgeslagen?
De tekst van het contract met onze algemene voorwaarden en de factuur met uw bestelgegevens wordt door ons opgeslagen. Na het bestelproces wordt een orderbevestiging met de bijbehorende informatie over onze bestelling en verzendgegevens naar het tijdens het bestelproces opgegeven e-mailadres gestuurd. Deze orderbevestiging bevat ook een link naar onze algemene voorwaarden. Klik op de link om de algemene voorwaarden te openen en te bekijken en - indien gewenst - op papier of als PDF af te drukken.
Wat is de contracttaal?
De contracttaal is de standaard nationale taal (Nederlands).